czwartek, 12 grudnia 2013

2- Zakupy . Porywacz ....

                                              *Oczami Pauli *
Patrze na telefon : 3 nieodebrane od Maciek . Postanowiłam pójść do łazienki i zadzwonić do niego 
- Halo - odebrał
- No hej ;) Po co dzwoniłeś ?
-Widziałeś dziś Dorotę . Nie odbiera telefonu cały dzień . 
-Po co do niej dzwonisz ? - spytałam wkurzona .Przecierz z nią zerwał . W końcu ... bo ile razy go prosiłam .
-Przecierz mimo tego co zrobiła ciągle ją lubię i chcę wiedzieć czy jest spoko .
-Tak , byłam własnie u niej - skłamałam by uniknąć dalszych pytań 
- To ciesze się , a co u ciebie ? - spytał
- Spoko :P Pa nie mam czasu rozmawiać 
-Pa 
Rozłączyłam się .
             
                                 *Oczami Doroty * 
Zobaczyłam Paulę , wracającą z łazienki .
-Po co tam szłaś ?- spytałam głupio 
- No wiesz po co się chodzi do toalety - odpowiedziała że sztucznym uśmiechem .
-No tak ....
Byłyśmy coraz bliżej lądowania . Ciągle myślałam o Maćku . Było nam razem tak dobrze , świetnie się dogadywaliśmy . Spędziłam z nim najwspanialsze tygodnie w życiu . Nagle bez powodu i wyjaśnień ze mną zerwał . Może ja źle do tego podchodzę . Widocznie jestem dla niego zbyt idealna ... 
-Awwww.... -moje przemyślenia przerwała jarająca się Pati 
- Harry tweetnął , treść : Just dropped my phone on my face (Po prostu telefon spadł na moją twarz)  
- Mówiłam że moi idole są normalni :D 
Po godzinie wylądowałyśmy w Londynie . Ciężko było wstać po 2 godzinach siedzenia w miejscu . Byłyśmy zmęczone i głodne , jak najszybciej musiałyśmy się dostać do hotelu . Wsiadłyśmy do taksówki , zaczynając ostatni etap podróży .

                            *Oczami Pati* 
Dostałyśmy się do mieszkania z numerem 69 . Pomyślałam ''Hazza czuwa'' :D Dobrze że miałyśmy łóżka w jednym pokoju , w końcu w grupie raźniej . Byłam strasznie głodna , a przecierz z pustym żołądkiem nie zasnę .
- Idziemy do knajpki z londyńskim żarciem :D -zaproponowałam . Dziewczyny się zgodziły . Najadłyśmy się i wróciłyśmy do naszego nowego domu . Co dziwne dziewczyny wyglądały na dziwnie nieobecne i zamyślone ;/
                 
                            *Oczami Doroty*
Wróciłyśmy z knajpki . Było za wcześnie żeby iść spać , więc udałyśmy się na miasto . Piękny widok . Światła budynków , samochodów i innych pojazdów . Dodatkowo bezchmurne niebo odsłaniało tysiące gwiazd . Odwiedziłyśmy markowe sklepy , w tyle ciuchów można by było ubrać całą Polskę . Kupiłyśmy masę ubrań , bluzeczki , spódniczki , szpileczki , spodeneczki itp. Ale po trzech godzinach marszów i zachwytów byłam ostro zmęczona , więc powoli szłyśmy do domu .
-Tyle wspaniałych sklepów , a ty do domu ;/ - marudziły 
-Dziewczyny , będziecie miały dużo , dużo czasu na sklepy i ciuchy . Dziś juz wystarczy - powiedziałam 
- No dobra ....
Nie minęło 5 minut ...
- O boże , Paula widzisz te buty cudne są *.* 
-A to zobacz ! I to wyprzedaż tylko dzisiaj -dodała Paula 
- No okej , idźcie ale pięć minut . Ja tu poczekam 
- Aaaa! - poleciały szczęśliwe do sklepu
Te pięć minut dłużyły się na dziesięć , piętnaście , dwadzieścia . Pykałam sobie na telefonie . Miałam już po nie iść gdy nagle przybiegł jakiś mężczyzna i złapał mnie 
- Pomoocy !!!!! -próbowałam krzyczeć , lecz on zakrył mi usta i popchnął za budynek żeby nikt nie widział . 
- Cicho , proszę - powiedział . Ale nie jak chuligan raczej jakby był zmartwiony . 
Bałam się strasznie . Nie wiedziałam przecierz o co chodzi , jakie ma zamiary . A na dodatek dziewczyny ciągle nie wychodziły . Znowu wyjrzał .
- Zostaw mnie !!!! - krzyknęłam i wyrwałam się mu . Ale on przytrzymał mnie za rękę .
-Poczekaj , nie zrobię ci krzywdy - powiedział - Chcę ci to wszystko wytłumaczyć 


-----------------------------------------------------------------------------
No i jest drugi . Trochę krótki ;/ Komentujcie i piszcie co jest nie tak . 
3 komy - next

Jak myślicie kim jest porywacz ? ^.^ 



5 komentarzy:

  1. daawaj następny :D fajny

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty *___* Dawaj szybko next !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo :D
    "hazza czuwa"
    Padłam <3
    hahah :D
    Ciekawe kto to.? :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Super <3 Już się nie mogę doczekać nexta :D A ten porywacz ? Czyżby Zayn ? :*

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER :) CZEKAM NA NASTEPNY

    OdpowiedzUsuń