sobota, 28 grudnia 2013

5- Łamaga

Koncert skończył się . Emocje ciągle nie opadły . Po jakimś czasie zaczęło mnie dręczyć uczucie pustki . W końcu czekałam na koncert kilka miesięcy , a teraz się skończył. 
Wychodziłyśmy z areny . Udałyśmy się w stronę postoju taksówek , by złapać jedną i wrócić do domu . Nie uszłyśmy kilku metrów , a zobaczyłyśmy sporą grupę Directioners . 
- Co tu się dzieję ? - spytała Pati , jedną z fanek 
-Podobno Zayn i Niall rozdają autografy - odpowiedziała 
-Aaaaaaaa...! - spiszczały Pati i Paula 
- Serio ? - powiedziałam z zażenowaniem - nawet nie opłaca się tu stać . To na pewno jakiś wymysł . 
- Mów sobie co chcesz , ja zostaję ! - powiedziała Pat 
- Ja też ! - dodała Paula 
- Jak chcecie , ale macie być na zewnątrz za 10 minut . Przyjadę tu z taksówką .
- OK , OK - i tak pewnie mnie nie słuchały 
Ruszyłam w stronę dworca . W sumie może powinnam z nimi zostać . Jeszcze się zgubie w wielkim mieście . A co jeśli na serio rozdają autografy . One będą miały a ja nie ;( Zamyśliłam się . 
- Ał !! - wpadł na mnie jakiś koleś . Wywróciłam się na chodnik .- Mój tyłek ! Jak leziesz łamago ? 
- Jezu , przepraszam ! - powiedział - Nic ci się nie stało ? - podał mi rękę . 
- Nic , oprócz obitego tyłka - zaśmiałam się i popatrzyłam na ''łamagę'' 
-Co ? - spytał 
- O kurwa ! 
- Tak boli ? Może zabrać cię do szpitala ?
- Nie....ale...jakoś...tam jakieś ...halucyny mam - rozmawiałam z Zaynem *-*
- To może jednak zabrać cię do doktora? - spytał 
- Mam One Direction Infection ! 
- Niestety , to jest nieuleczalne - zaśmialiśmy się - Właśnie wracam do hotelu - dodał 
- To dobrze się składa , bo ja też idę w tą stronę - powiedziałam choć dworzec był w całkiem innym kierunku 
- No to choćmy - powiedział 
- Taki ... Jeden Kierunek :D - walnęłam sucharem , całkiem bez sensu .
Zayn zaśmiał się tak pięknie ^^ 
Szliśmy tak chwilę w ciszy . Aż w końcu Zayn powiedział 
- Wiesz , wydaje mi się że już cię gdzieś widziałem 
- Jakoś wątpię - uśmiechnęłam się 
- Nie byłaś przypadkiem na dzisiejszym koncercie ? - spytał 
O Boże on zapamiętał mnie !? Co ?! 
- Byłam , widziałeś mnie ? - zapytałam zdziwiona 
- Tak , siedziałaś w pierwszym rzędzie 
Gadaliśmy jakiś czas , aż w końcu ogarnęłam że jesteśmy nie wiadomo gdzie , i nie wiem jak dojść do areny lub dworca . Rozmawiało nam się świetnie .
- To może , w ramach odszkodowania spotkasz się jeszcze kiedyś ze mną ?
O kurwa Zayn Malik zaprasza mnie na randkę *-* 
- Bardzo chętnie ^^
- Świetnie - ucieszył się - to może jutro ? Mam wolny czas . Przyjdź do naszego domu o 15 . Zapisać ci adres ? 
- Przecierz wiem gdzie mieszkacie - zaśmiałam się 
- No tak , mogłem się domyśleć . To pa widzimy się jutro ;)

- To papa ;>
Zayn odszedł kilka metrów 
- Poczekaj ! - krzyknęłam - Możesz napisać autograf dla mojej siostry ?
-Jasne , a jak ma na imię ?
- Joanna - podyktowałam. Tym razem miałam przy sobie kartkę i marker 
- Proszę - uśmiechnął się ślicznie - Teraz już muszę iść . Papa 
- Do zobaczenia ^^ 
Na szczęście wiedziałam jak dotrzeć do areny . Bo jeszcze jakieś Directionerki wracały stamtąd. Szłam z 10 minut , ale dłużyło się bez Zayna :)
Zobaczyłam dziewczyny idące tam gdzie ja teraz powinnam być . 
- i co macie autograf ? - spytałam 
- Tsa ...może jeszcze frytki do tego - odpowiedziała zawiedziona Pati 
- Nom przydały by się , jestem trochę głodna - odpowiedziałam z uśmiechem . 
Ja w odróżnieniu od dziewczyn się cieszyłam . Ale powinnyśmy być szczęśliwe skoro byłyśmy na koncercie 1D . 
Chciałam poprawić atmosferę 
- Wiecie, że ja mam autograf dla Aśki od Zayna ;)
- Weź , już nas nie dobijaj . My stałyśmy w tłumie 30 minut , a okazało się że chłopaki rozdawały autografy w innym miejscu .
- Zobaczcie - wyjęłam karteczkę 
- O ja pier.....  - skomentowała Paula
- Dodane ''dla Joanny''- pokazałam 
Opowiedziałam dziewczynom spotkanie z Zaynem pomijając kilka szczegółów 
- Ale zajebiście ! Idziemy do 1D !!! - krzyknęły . Pominęłam taki szczegół , że Zayn zaprosił tylko mnie .....

--------------------------------------------------------------------------------
Czytasz - skomentuj ;) 
Komentując mnie motywujecie <3 
8 komentarzy - next 

Życzę wam szalonego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku <3 

3 komentarze:

  1. Świetny rozdział... Na prawdę pokochałam Twoje opowiadanie...
    Dawaj szybko następny rozdział proszę... <3
    Patrycja *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dalej... Dalej .... Dalej ku*** ! :D

    OdpowiedzUsuń