niedziela, 22 grudnia 2013

4- Koncert

                                                                *Oczami Pauli *
Gdy się obudziłam , dziewczyny jeszcze spały . Poszłam do kuchni i zrobiłam sobie gofry z kremem . Po najedzeniu , poszłam się ogarnąć . Ubrałam sie , pomalowałam i wyprostowałam włosy , kiedy zadzwonił telefon .
- Halo - odebrałam 
- Cześć , co tam ? - dzwonił Maciek
- To znowu ty !? Po co dzwonisz ? 
- Jak to po co ? Przecierz jesteśmy razem ?
-Nie , nie jesteśmy 
- Co ci się stało ? Za 10 minut będę u ciebie - powiedział
- Nie ma mnie w domu . Jestem daleko od Warszawy 
- Gdzie ? Przyjadę do ciebie . 
- Nie ! Nie przyjeżdżaj .Już nigdy ! Nie jesteśmy juz parą . Zrywam z tobą . 
-Ale....
- To cześć ! - rozłączyłam się . 
Dobrze zrobiłam . nie chcę już z nim być , jest zwykłą ciotą . Znajdę sobie lepszego . 
Po moich dłuższych przemyśleniach z góry zeszły dziewczyny .
-Co tak krzyczałaś - spytała Pat 
- Rozmawiałam przez telefon z mamą . Za bardzo mnie kontroluje 
- Może troszkę przesadziłaś 
- Może... - powiedziałam . Na szczęście temat zmieniła Dorota 
- Hueheuhue, pamiętacie jaki dzisiaj dzień ?  
- Taaaak ;) Koncert 1D !!! - krzyknęłyśmy 
Od razu poprawił mi się humor .

                                   *Oczami Doroty *
Zrobiłam sobie fotkę autografu z dziubkiem , bo musiałam go zmyć -Będzie focia na fb 
- Ale obciachowe , hahahaha - skomentowała Pati 
Umyłam się i ubrałam . Poczesałam włosy . dziewczyny tez się ogarnęły , w końcu zostało kilka godzin do koncertu . W wolnym czasie zrobiłyśmy plakat z biało czerwoną flagą i napisem ''POLAND LOVES 1D'' . Wyszedł całkiem nieźle . Najlepsze że miałyśmy miejsca w pierwszym rzędzie . Podczas przygotowań zadzwonił telefon :
-Heeej - usłyszałam , okazało się że to Aśka 
- No hej :D Co tam ?
- Prawda ,  że weźmiecie mnie na koncert !
- Hahahaha , a jak niby chcesz to zrobić ?
-Ja już do was jadę na moim plastikowym rowerku ! xD
- Ha ha ha , no czekam 
- No.... - zaczęła -przyniesiecie mi chociaż autograf 
- No postaram się - nie będę jej robić fałszywej nadziei 
- To chociaż tyle . Pa 
- Cześć - rozłączyłam się . 
Poszłam na dół . Zamówiłam taksówkę .
- Dziewczyny ! Chodźcie ! Spóźnimy się !-krzyknęłam Paula i Pati przybiegły z góry i wyszłyśmy na zewnątrz . Przy wyjściu już czekała na nas taksówka . Wsiadłyśmy do niej i ruszyłyśmy do centrum miasta gdzie miał odbyć się koncert . 
                                  [15 minut później]
Dojechałyśmy na miejsce . Dookoła były tłumy Directionerek . Niektóre nie załapały się na bilety . Współczułam im , przecierz miały takie samo prawo do spełniania marzeń , jak ja . Ochrona zaczęła wpuszczać do środka . Kolejka wydawała się kilometrowa , a było przy tym niemałe zamieszanie . Ale za bardzo byłam podekscytowana żeby się tym martwić . Po krótszym czasie wpuścili nas , w końcu miałyśmy droższe bilety . Opłaciło się oszczędzanie :) Serce zaczęło bić mi mocniej . Scena była przygotowana , brakowało tylko gwiazd wieczoru . 15 minut . Tylko żeby nie zemdleć . Sala była prawie zapełniona . Było strasznie głośno . Zostało 5 minut . Dziewczyny były tak samo
podekscytowane . Światła zaczęły się zapalać . Nagle pojawili się oni . Pięć cudów świata *-* Chwila ...ciągle nie zemdlałam . Zaczęło się show . Oczywiście chłopcy musieli się wygłupiać jak zawsze . Właśnie za to ich kocham <3 Ciągle nuciłyśmy piosenki z nimi, jak z resztą całą sala . Gdy śpiewali Midnight Memories tańczyłyśmy i skakałyśmy . Ale najlepszym momentem koncertu
było wykonanie Half a heart . Świeciłam telefonem . Cała sala śpiewała i huśtała się w rytm . Zayn śpiewając fantastyczny refren przebiegł dookoła sceny . Wystawiłam rękę . Prawie dostałam zawału . Zayn dotknął mojej reki i trzymał jakieś 2 sekundy . Ale czułam sie jakby to trwało dłużej . Chłopak popatrzył na mnie , tymi pięknymi ciemnymi oczami . Spojrzałam na dziewczyny . Rozwarły usta ze zdziwienia i zazdrości .

-Widziałyście to ? - spytałam szczęśliwa .
Widziały . 
Szkoda tylko , że on jest dla mnie całym światem . A ja dla niego ,  tylko jedną wśród milionów .


------------------------------------------------------------------------------
No i jest 4 :D Następny dodam przed nowym rokiem , ale musi być 5+ komentarzy :) Dodam że następny jest lepszy , a pytania kierujcie na mojego ASKA lub TWITTERA :D 
                      A teraz z okazji zadchodzących świąt
życzę wam zdrowia , szczęście , pomyślności , pieniędzy , spełnienia marzeń , żebyście spotkali swoich idoli <3 Szalonego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku :) 

      
                                     5+ komentarzy = next 

7 komentarzy: